torsdag 1 november 2012

Flytt huset

Idag har jag och barnen varit hemifrån hela dagen då mannen behövde sova.

Först en tripp till mina fina gudbarn. Grattade den ena utav dem som fyllt år. Tänkte när vi åkte därifrån att jag kommer få vara en del av deras liv tills jag inte finns mer. Det är liksom min uppgift som gudmor. Precis som för mina egna barn. Känns jäkligt speciellt. Jag är stolt att blivit utvald att vara gudmor till så fina grabbar. MINA grabbar - kan man säga ;)

Därefter bar de av mot mormor som stod med lunchen redo. Perfekt.
Lite häng där innan vi åkte hem till pappan som sovit färdigt.

Nu har vi ätit god fisk. Druckit gott vin och tagit helg! Jepp den börjar redan idag.

Vi har också skickat iväg ett mycket viktigt brev med posten idag. Hihi! Kommer berätta snart vad det är frågan om.

/Mama, softar vidare i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar