fredag 16 november 2012

Bus-besök & god frukostgröt

Idag har vi haft en lek- och busdag med en ljuvlig 3-åring och en charmig 10månaders!!!

Efter det hade vi främmande av mormor och morfar. Jag hade sån tur att de tog barnen så jag fick åka och handla i lugn och ro.

Fiskgratäng till middag. Ett glas vitt. Och efter det bad av barn. Nu sover de gott efter en intensiv dag!
Själv har jag fyllt upp glaset av vin. Bänkat mig i soffan och spelar WF med svärfar :)

Snart...snaaart kommer mannen kliva in genom dörren. Hemma igen efter en lång utflykt ;) Det ska bli så spännande att få sätta sig ner och höra ALLT om hans resa.

Lägget upp en frukostbild då jag fick till en supergod gröt imorse. Den fick koka länge på låg värme tillsammans med äpple, bär och kanel. Sensation! ;)



/Mama, ser fram emot morgondagens löpartur som tvingades flytta fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar