onsdag 31 oktober 2012

Häng med grannarna & rösten helt borta

Idag har vi varit hos världens bästa grannar. Lekt, busat, fikat och ätit gott. Vi är så glada att vi har er! L var helt slut på eftermiddagen och vi har slitit hårt för att hon inte skulle somna för tidigt. Det gick men det var en utmaning.

Nu sussar båda barnen sött sen flera timmar tillbaka. Mannen har lagt golv och har nu bara en tredjedel kvar! Oj oj...så fint det blir!

Min röst är åter igen helt borta. Det blir alltid värre på kvällen och under morgonen. Nu låter det inte ens när jag hostar. Det är verkligen HELT tomt på ljud.

Nu ska jag vila och sova ut ordentligt så jag kan åka och fira min älskade lille gudson imorgon. Tjohoo!!!

/Mama, har ögonlock tunga som bly. De är svåra att hålla upp mellan blinkningarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar