fredag 12 oktober 2012

Hard work work...

En hårt arbetande kvinna har jag varit idag. Först några seriösa timmar på förmiddagen för att sen avsluta med några mindre seriösa på eftermiddagen. De mindre seriösa var att föra iordning trappan på framsidan. Ljung till förbannelse. Plåtlådor och avskavda detaljer likt shabby chic - precis som jag vill ha det. En gammal stol och lite ljuslyktor och vips - en ny entré!

Snart ska jag få åka iväg och hämta hem min lilla (stora) Skorpa från förskolan. Tänk att när man är hemma om dagarna känner jag många gånger att det borde få vara mer tid för henne på förskolan. Men när hon väl är där saknar jag henne så jag håller på att gå sönder.
Så det är tur jag får åka NU!

/Mama, har ytterligare en lång em/kväll framför sig...

3 kommentarer:

  1. Hur många timmar får du ha L på förskolan/vecka? Kram J

    SvaraRadera
  2. 15h är det bara här :( Och M, hur mycket får han gå?
    Kram tjejen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma här, 15 timmar... Melvin verkligen älskar att vara där så det skulle ju varit så kul för honom om han fått vara där lite med men icke!!!

      Radera