lördag 13 oktober 2012

Morberg & Jag!

Har nyss avnjutit en trevlig middag med ett mycket trevligt vin från Morberg - och självklart tillsammans med välrdens bästa och finaste familj. Rekommenderar varmt vinet från Morberg som var mycket gott!

Barnen badar med pappa och är mer vilda än tama. Vet inte riktigt vad de gör där inne men de tycks ha kul.
Jag fick äran att ta hand om köket - vill säga all disk och dyl efter middagen. Men heeelt ok. Kan vara lite gott att få den pausen ett tag. Skyndade mig att få undan allting. Sitter nu här och sippar vidare på Morberg. "The Voice" spelar i bakgrunden och en bra tempolåt ljuder i stunden. En låt som får mig att vilja träna - hårt. Bestämmer därför att imorgon blir ett svettigt pass på gymet. Först ordentligt med förbränning med en efterföljare av byggande av muskler. Känns bra det. Då kan jag med gott samvete fortsätta mitt sippande ;)

Nu ska jag hjälpa till med barnen innan vuxenmyset tar vid.

Vad händer hos er ikväll en lördag som denna, Mamas & kanske Papas?

/Mama, tar sig en snus och blir som folk...eller?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar