onsdag 17 oktober 2012

Instruktörs-Mama!

Idag fick jag förfrågan om jag ville hoppa in på gymet och hjälpa till som instruktör på ett step-pass!

Det var på skakiga ben jag trillade in på gymet. Ringrostig och med dålig kondis :)

MEN det var ju så himla kul! Hur kunde jag glömt? Eller har jag förträngt pga att allting inte funkat korrekt i kroppen. Jag vet inte. Men jag vet att det är så himla roligt.

Jag och den finaste instruktören T körde tillsammans. Hon höll i trådarna och jag hjälpte till.

Svettigt och jobbigt blev det trots att det inte var så avancerat.

Skön känsla det där.

Nu. En middag, dusch och långgos med barnen senare ligger jag i sängen.
Det pirrar av utmattning i hela kroppen. Kämpar med fingrarna på tangenterna. Mycket har hänt idag. Men det väntar jag med tills imorgon.

/Mama, är trött men lycklig...och trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar