söndag 14 oktober 2012

Hungrig

Idag har jag haft en hungrig dag. Eller i alla fall eftermiddag. En hungrig eftermiddag. Jag fullkomligt hatar sånna här dagar. Jag är sugen på allt mest hela tiden. Just nu är jag så himla förbannad på mannen som håller på att fixa sig en kvällssmörgås. För er som inte hängt med här så är bröd min största last och mitt absoluta förbud de närmsta 12kg.
Vitt mjöl och socker är NO NO - BIG time.

Hur som helst. Jag passar på att gnälla av mig här. Det är ju framför allt mitt andrum. För er som inte orkar med mig...kolla in Blondinbella eller någon annan perfekt bloggerska!!!

Brödet var det ja. Mannen sitter bredvid och har mumsat i sig smörgåsen nu. Jag försöker med hypertänkande kring Mindfulness och andra bra-att-ta-till metoder. Inget funkar. Så nu skiter jag i det här och går och lägger mig.
Hard work work...imorgon.

/Mama, ser fram emot tandborstningen med mintsmak och sötma *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar