tisdag 16 oktober 2012

Kom-och-sjung & nervpirr

Jag och min lilla kulting har precis kommit hem från kyrkans Kom Och Sjung! Äntligen passade det att gå dit. Väl där fick jag veta att Liten också är välkommen då det är upp till 5 år. Tjohoo för det!
Riktigt roligt att få träffa andra mammor och barn.

Vidare halva natten och tidiga morgonen har jag och mannen pratat, klurat, pusslat och planerat. Som sagt stora grejer på gång. Vi skrattar och (jag) gråter om vartannat. Men det är bra. Det är positivt!

Nu sitter jag och sippar på min proteindrink. Vi renoverar lilla toaletten idag. Nu går det undan då äntligen det tråkiga hobbyrummet är klart! Nu är det roligt med renovering igen.

Träning väntar ikväll och jag kan knappt vänta!

/Mama, tycker mig se ett starkt ljus där framme ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar