torsdag 25 oktober 2012

Härliga vänner & inköpslista

Nu sitter jag och min skorpa i soffan och njuter av kvällen. Snön faller utanför fönstret. Värmeljusen är tända. Så härligt!!!

INTEEEE!!!!!!!!!!

Sanningen.

Jag sitter själv i soffa. Irriterad och chockad över snön som ligger på marken. Va fasen ÄR detta!!!! Skorpan leker inne i sitt rum.

Stark belysning i taket så vi slipper se skiten utanför och luftvärmepumpen på max. Inga värmeljus här inte. De plockar jag fram när tiden är inne för dem ;)

Våra härliga vänner har varit här för lek och bus under eftermiddagen. Alltid lika kul. Så otroligt härlig familj <3

Jag sitter faktiskt och finular på inköpslistan inför morgonens shopping - om den nu blir av. Vi får se. Det är en del som måste klaffa för att vi ska kunna åka. Men åker vi inte imorgon så blir det nån annan dag i snar framtid. Då är det bra att listan är klar!

Nu ska jag kolla in Lyxfällan. Det programmet får mig att känna mig både rik och ekonomisk ;)

/Mama, är så glad och tacksam för sina fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar