söndag 21 oktober 2012

Tidig morgon och konstig "Blogspot"

Här ligger jag kvar i sängen och försöker övertala mig att jag känner mig mycket piggare idag. Utvilad. Stark. Men...nej, tyvärr. Jag är TRÖTT!!!! Trött så det svider i ögonen trots att jag nyligen slagit upp dem. Iof så har de öppnats och stängts x-antal gånger under natten - igen. Men det bästa av allt är att förkylningarna hos barnen börjar lägga sig.
Nu hoppas jag det går fort bort!

Blogspot är lite märkligt. Fattar inte vad som händer. Nu när jag skulle skriva det här inlägget, kom ett tidigare inlägg fram och visade sig som "utkast". När jag då la in det inlägget igen får ju det en annan tid och datum och lägger sig som sista uppdaterade. Jäääkligt märkligt.
Men nu vet ni om det ser konstigt ut. Det är inte mitt fel :)

Vad händer idag då? Ser ut som det i vanlig ordning kommer att regna. Så va fasen ska man göra? Jag är allergisk mot regn. Hatar.
Jag får gnugga mina små två uppe i knoppen och komma på något bra att göra.

/Mama, känner sig less och orkeslös. Och vem vill vara en sån Mama???? Dags att rycka upp sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar