lördag 13 oktober 2012

PW & fönsterlampor

9:07 stod vi, jag och barnen, redo ute på gatan för dagens PW. 50 min blev det idag. Inte optimalt men ok. Ok för att vara trött, irriterad, icke utvilad och "ensamstående" sen evigheter (känns det som)

Vad jag tänkte på idag när vi var ute och gick är att jättemånga, nästan alla häromkring, har sina fönsterlampor i mitten av fönstret. I mitten av fönsterbrädan! Har jag missat något här i min Home-styling-utbildning??? Är det centrerat fönsterlampan ska stå???
NEEEJ!!!!! Det har jag väldigt svårt att tro. Sen att man kör samma lampa i alla fönster på en hel gavel är INTE ok. Visst om det är samma rum men samma rum kan inte vara både över- och undervåning ;)

Jaha ja, det var dagens gnäll, dagens diss!

/Mama, försöker tänka ut en lösning att ta sig till Bolaget utan barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar