söndag 14 oktober 2012

God nattsömn & nätshopping

God morgon!

Tänk att jag inatt fått sova hela natten. Känner mig som en ny människa när det händer. Synd att det inte händer oftare bara. Lillebror är fortfarande inne i någon utvecklingsfas som gör att han brutit sin sovtid på 21-06.

Jag & Liten ligger i soffan och kollar Disney Junior. Jag har hunnit nätshoppat Neccin shampoo som jag inte hann ordna igår. Lika bra att få det avklarat över nätet. Nu är det beställt och klart i alla fall.

Nähä, slöfockar - upp och hoppa!
Nu blir det fulle. Sen färdigställning av det förbannade hobbyrummet. Träning väntar när de öppnar. Har denna gången dubbelkollat vilken tid de öppnar - har inte lust att sitta utanför och vänta 1h idag igen ;)

/Mama, hoppar iväg mot kaffebryggaren - älskar dagens första kopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar