tisdag 23 oktober 2012

Gärna personlig men inte privat

För mig är det viktigt att få vara personlig och komma med det jag tror och står för - här i bloggen. Men jag kommer aldrig bli privat.

Det är lika bra jag drar detta ett varv nu då jag fått frågan fler gånger.

Nej, självklart heter inte min dotter Liten och min son inte heller Lillebror. Men då de inte själva kan välja om de vill vara med i mammas blogg eller inte valde vi att göra så här.
Min man kunde däremot välja och han valde att inte vara med. Med all respekt.

Och för er alla där ute som bloggar och uppger namn och visar foton så har jag absolut inga negativa åsikter om det. Var och en gör som de vill.

Och NEJ jag kommer inte lägga upp någon förlossningsberättelse och NEJ jag kommer heller inte lägga upp före- och efter bilder gällande min viktnedgång. Det är privat.
Ni får helt enkelt tro på mina siffror jag uppger här :)

Så. Då har vi avklarat några punkter till.

Nu sitter jag trött i sängen efter en minst sagt effektiv dag. Lite feber har krupit sig på och jag har en sån där tryckande hetta i ansiktet som jag brukar få vid feber. Någon som känner igen sig?

Nu ska jag bara slappa fram tills Lillebror vaknar för att äta nattmålet.

/Mama, hemnetknarkar lite så länge

3 kommentarer:

  1. Men visst heter ni Taikon i efternamn?? ;P / P

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, visst gör vi det! Men då det är så vanligt efternamn i Sverige så tänkte vi att det är iaf ingen som kan spåra oss på det! :)

    SvaraRadera