onsdag 31 oktober 2012

Drömmer jag eller

Imorse när jag vaknade hade jag ett leende på läpparna! Inte konstigt...jag ska få träna för Olga!!!!

Visste inte om jag var vaken eller drömde. Nu vet jag att jag är vaken och detta är sant.

Har ju väg/mät dag idag. Och till min stora lycka visade vågen -1,2kg och midjemåttet -2cm.
Ja, vad säger man. Jag är nöjd.

Man kanske tycker att jag klarar detta bra själv. Med viktnedgången alltså. Men problemet är att jag ser lite smågravid ut fortfarande. Tänk, 4mån gravid. En svagt buktande mage. INTE kul. Detta är pga att de raka magmusklerna delar sig när man är gravid. Efteråt är det inte alla muskler som hittar tillbaka till sitt ursprung - om man säger så.

Det är det här Olga är expert på - hur man lägger upp träningen för att få sin eftergravida mage platt.

TACK!!!!!!!

Det kommer bli ett tufft jobb men AH! vilket underbart jobb det ska bli :)

/Mama, ska packa iväg sig och barnen till finaste grannarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar