onsdag 24 oktober 2012

Egen tid

Sen Lillebror kom har jag utsatt "Egen tid" varje vecka. Jag rår om mig själv. Är borta från hemmet. Vårdar. Tar hand om mig själv. Laddar batterierna.

Jag är så tacksam att vi kunnat lösa det på det sättet. Jag värdesätter det. Min man värdesätter att jag får må bra. Alla vinner på det!

Och dagen var idag och det kunde inte ha passat bättre efter mardrömsnatten som varit.

Kan också ge en hint om det största som hänt idag. Eller på länge faktiskt. Vi, eller jag blev det, som ringde "the telefonsamtal"...så nu är det klart!!! En stor förändring väntar oss och det är så spännande att jag knappt tror det händer.
Så är det och inom några veckor kommer jag kunna kläcka nyheten. Håll ut, den är värd att vänta på ;)

/Mama, ska bada sina små gryn nu

1 kommentar:

  1. Ett par veckor!!!!??? Menar du att jag ska behöva vänta så länge? Jag är så nyfiken så jag håller på att dö!!!! Kram Jenny

    SvaraRadera