onsdag 24 oktober 2012

Reklam!

Dags att göra lite reklam tänkte jag!
 
Jag har nämligen hittat ett budgetalternativ till mina vanliga produkter! Använder ALLT från Decleor annars. Eller ja...nästan allt i alla fall ;) Men det är ju så att plånboken jublar inte varje gång det är dags att hosta upp slantarna. DÅ kastade jag mig ut i det farliga och provade något nytt. En kräm från Yves Rocher.
Så här står det om krämen;
 
 
"En multifunktionell, lätt färgad dagcrème med 6 effekter för en perfekt hud.

Vår mest multifunktionella skönhetsprodukt, med hela 6 olika effekter för en perfekt hud! Den lätt färgade dagcrèmen innehåller mineralpigment som jämnar ut din hud och ger fin lyster, precis som en lätt foundation. Samtidigt jobbar den med att återfukta och släta ut hudytan. Sist men inte minst har crèmen berikats med vitt te i kombination med aphloiaextrakt för att skydda mot yttre påfrestningar. En riktig vardagsfavorit!" 
 

 
Finns att köpa HÄR


Funkar helt OK! Luktar fantastiskt! Billig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar