lördag 6 oktober 2012

Gym & lekparken

Vilken fantastisk höstdag det varit idag. Klar och frisk men ändå inte för kall och kylig.

Jag började min morgon med ett gympass. "Hängde" på dörren...trodde jag. Eller, ja, det gjorde jag ju men det var en hel timma för tidigt. Bara till att åka hem och vänta för att sen åka tillbaka. Det var riktigt roligt att vara tillbaka i "gymmet". Blir annars bara gruppass. Tror det kommer kännas bättre och bättre ju mer jag är där. Tillsammans med M (min PT ;) så är det ju klart det är kul att vara där!!! Nu är det bara rakt upp jag siktar. Inga undantag.

Väl hemma blev det lunch och sen packade jag och barnen iväg oss motl lekparken. Mannen håller på att slutföra arbetet i vårt hobbyrum. SNART är det färdigt. Shit, va fint det blir!

Nu softar jag och L i soffan. Snart blir det middag. Och sen är denna dagen till sin ända. Det går alldeles för fort. Jag ser så fram emot nästa vecka. Träning varje dag. Inga sjukdomar nu TACK!

Kör så det ryker.

Trägen vinner (mitt nya uttryck)

/Mama, hoppar in i duschen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar